Ssevey Kızlar dün 4. Ay aşısı olduk şimdi baktım kızarmış fotoda daha az kızarık gözüküyo birşey olmaz herhalde dimi huzursuz zaten https://i.imgyukle.com/2020/03/11/ndUQ56.jpg
Dk2017 Ssevey bizde olduk bugun kızarıklık yol bizde ama çok huysuzluk yapıyo aglıyo memese sakinliyo bi 🤷♀️
[silindi] Ssevey 4. Ay aşısı bizdede zor geçti.aşı yerinde bi skntı yok kpa aşısı biraz ağır bir aşı içerde şişlik bile olabilir.geçer inşallah
KbrUmayAda Ssevey kızarıklık olması normal şişme de yapabilir bizde 1 hafta önce olduk aşımızı biraz huzursuzluk oldu sıkıntı yapmayın
Ssevey Dk2017 Benimki kaç gündür meme emmiyo zorla veriyorum hemen dikkati de dağılıyo uyumuyo da kucak istemeye başladı hadi kucak neyse de meme emmemesi çok kötü
Dk2017 Ssevey uyku bizdede yok memeyi tutuyo agzında uyukluyo sakinleşsin diye tutıyorum öyle ateş olacak diye korkmaya başladım
Mylittleboy Ssevey cok kızarmamıs artma olursa saglık ocagına götür , meme reddi 4. Ayda oluyor atakdan dolayı o istemedikce uyukluyorken felan verdim ben atak bittikten sonra normale döndü o yuzden sabırlı ve dirayetli ol derim
Minikbebe Mylittleboy ya hala ben anlamdım 🤦🏼♀️ atak olunca memeyi niye istemiyorlar şu an benimki de öyle ağlıyor emmiyor anlamadım 😭
eylulb Ay zorlu bi atak haftasıdır emmeyebilir uyumayabilir bişey yokken ağlayıp birden gülebilir endişelenmeyin hepsi geçiyor zor olsa da 💮 kızarıklık olabilir diyodu bizim hemşiremiz, şişerse pamuğa kolonya damlatıp ovabilirsiniz diyordu.🤗
Mylittleboy Ssevey dene dene insallah sende bi yöntem bulursun yoksa bu dönemde bırakanlar var pes etmede memeyi bırakmasın 🤲🏻
Ssevey Mylittleboy Ayy Allah korusun oğlumu 2.5 yaşına kadar emzirdim hamileydim kızımıda istiyorum en az 2 ye kadar 😍
Mylittleboy Ssevey insallah insallah zaten uzmanlar 2 yasa kadar yeterli oldugunu söylüyor insallah o kadar emziririz 🤲🏻