zeynep865 bnm tabagım çizik çizik oldu içi, oralara da makine de deterjan kalıntısı vs oluyor dediler bakteri acısından attım mecbur, yani demem o tabakta da sorun çıkıyo karacanın şuan sadece bıcak seti ve kahve fincanları var evimde, fincanları da daima elde yıkarım