Duygu_52AK Kızlar karacanın bu tencere setini kullanan var mı bende almak istiyorum çok hoşuma gidiyor ama acaba kalitesi nasıl kullanıp memnun kalan var mı
buse9aydin Duygu_52AK bende yok ama yakın bir arkadaşım kullanıyor onda görmüştüm kulp kısımları yüksek ateşten etkilenmiş ve içleri soyulmuştu kendisi de pek memnun değildi 🥲
Mirmir_ Duygu_52AK benim yok ama bi süreliğine şehir dışına gittiğimizde kuzenimin evinde kalmıştık orda kullanmıştım da pekte beğenmedim bana çok dayanıklı gelmedi yeni almıştı çok dikkatli kullanmama rağmen çizilmişti hemen
Mommyhann Duygu_52AK buna benzer modelini kullanmaya başladım karacanın memnunum güzel yani yüksek ateşte yapmadıgın sürece kulplarına zarar gelmez
alpaslanmom_ Duygu_52AK valla ne kulpunda yanma oldu ne tava çizildi çok memnunum Çelik setinden memnun değilim ama graniti iyi
myangelson Duygu_52AK karacaya tencere konusunda hiç güvenim yok. Çeyiz setinin granitleri 1 senede çizildi hep o yüzden tencere hiç almam karacadan 🥲 silikon ve tahta kaşık kullandım sadece bu arada. Bimden aldığım markası farklı granit wok tavası bile daha kaliteli çıktı
myangelson Duygu_52AK o kadar kaliteli işte 😄😄 şimdi korkuya tahta kaşık hiç surmuyorum silikon kullanıyorum tencere tavalarda