Kızlar makinem Vestel marka ve ayakları taşınma sırasında heralde tam takılmadı habire sallanıyordu hatta kendini duvara vuruyordu eski evimde de henüz taşınmadan önce yani gene sallanıyordu. Şimdi sorun şu servisi çağırdık ayakları taktılar ilk bir hafta çok güzel sallanmıyordu. Sonra gene sallanmaya başladı kendini duvara vurmaya başladı sinir oldum servisi çağırdım çalıştırdılar falan makine hiç sallanmadı. Ama diyorum bakın sallanıyor video çektiniz mi dedi bana hayır aklıma gelmedi ama bir dahakine sallanırsa çekicem dedim. Ben soğuk hijyende makineyi çalıştırıyorum genelde. Neyse bana dedi ki dengesiz yük bindirmeyin o ne dedim büyük çamaşırlarla küçük çamaşırları beraber atmayın bunu ilk defa duyuyorum böyle bir şey var mı? Bundan kaynaklıymış sorun yani öyle dedi.