Barestaaa şıklar üzerinden cevap vereyim. Boşanmış ailenin çocuğu olduğum için, sürekli elimde valiz; annemin evi, babamın evi, anneannemin evi olarak gezdim. Sonra annem yapamadı anneannemin yanına geçti. Gittiğim ev sayısı ikiye düştü. Bu sebeple asla düzenim bozulur diye bir düşüncem yok 😄
Üniversitede okurken aynı zamanda çalışıyordum ve evlenmeden önce de şehir değiştirip çalışıp hayatıma devam ettim. Kendi ayaklarımın üzerinde durduğum için boşanacak olsam hâlâ bir cesaretim var.
Kendi başıma çok işler başardığım için kimsede ihtiyacım yok.
Düzen kısmını ilk başta anlattım
Çocuğum içinde olsa evet anneyim ama onun öncesinde bir insan ve kadınım. Mutlu değilsem, fark edilmiyorsam, bana herhangi biri gibi davranıp ve ayrımımı yapmıyor ise bağlasalar durmam 😄
Ve her şeyden önemlisi seviliyorum, hissediyorum bu sebeple mutlu bir evliliğim var. Mutlu olduğumuz için devam ediyoruz 💕