@Barestaaa
Önce sorun sizde değil bu çok net bunu aklınıza koyun ve yerini değiştirmeyin.
Nişanlıyken yapıp şuan yapmıyorsa farklı değerlendirilmeli tabi
Evlendikten sonra ilgi onun için ekmek almaya dönmüş olabilir, genel gördüğü evlilik sistemleri böyle olabilir, nişanlıyken sizi kazanma arzusu vs vardı evlenince zaten elde garantisiniz…
Benim eşim hep böyleydi açıkçası, bizim net sevgi anlayışlarımız farklı
Her şekilde ikimiz içinde çok zor çünkü sürekli bir duygusal bağ kurma ihtiyacı içinde yaşıyoruz, duygusal acı çekiyoruz bakın mesleğim bu inanın farkındalığım var ama evliliğimide, ilişkimide düzenleyemiyorum, düzenleyemiyoruz.
Çözüm doğru iletişim ve iki tarafında farkındalık kazanması, pasif agrasif davranışları vs doğru bulmuyorum ben
Mesela sizde ilgisiz kaldınız o fark etmedi siz hepten duygularınızı kontrol edemeyeceksiniz, kısır döngü ve malesef toksikleşme
Suçlamadan konuşun isterseniz nişanlıyken böyleydi ben duygusal bağ kurmak istiyorum üzülüyorum vs diye hala yoksa ya kabulleneceksiniz ya da boşanma
Diğer evliliklerle kıyaslama noktasında bir şey diyemiyorum orası ayrı upuzun bir alan 😁