arzuapo Muhammet zaten ölünce ruh cikicak ama mezarda yani kabirde yine ruhumuz bedenimize gelecek o vakit sorgu başlar işte kabir azabı da burdan geliyor zaten
birbebibirkedi Muhammet ben buna inanmıyorum insanda saygı duyuyorum Bence öldükten sonra bütün acıyı ruh çekecek isterseniz güzel kaynaklardan bakın
alpaslanmom_ Muhammet bir rivayete göre biz mezara koyulana kadar ruh gezer ve der ki ben ölmedim bunlar neden ağlıyor tam mezara koyulduğumuzda kafayı kaldırıyoruz tahtaya vuruyoruz ve öldüğümüzü anlıyoruz hatta şöyle devam eder kalp gözü açık olan hocalar herkes gittiğinde mezarın başında kalır soruları kolay cevaplaman için sana telkin verir telkin verirken kafanı kaldırıp o tahtaya vurma sesini bile duyarmışlar . Ben böyle duymuştum ama rivayette olabilir bilmiyorum 🤷♀️ ölümden korkmam asıl Allahın karşısında hesap vermeyeceğim bir şey yapmaktan korkarım ona göre yaşarım sizlerde böyle düşünün dualarımızı edelim güzel amelle yaşayalım komşumuzu incitmeyelim kul hakkına girmeyelim gerisi rabbimle senin aranda o merhamet edenlerin en merhametlisi 🙏🏽
Muhammet alpaslanmom_ zaten ona olan ümit degilmidirki insanı yaşatan hiç bı zaman ümidimi kesmedim elimden geldigince iyi yaşamaya olmaya çalışıyorum rabbim merhametine nail etsin uyanma durumunda rabbim yardımcımız olsun 🫂♥️
arzuapo Muhammet ben kuranı her şekilde okudum ve lakin bu adamın dedikleri doğru değil bir kısmı yanlış anlatılmış ölünce kabir azabı var zaten kabirde ruhumuz bedene girer ve amelimiz iyiyse o kabir çiçek bahçesi gibi olur ama değilse kabir seni sıkıştırir burdan geliyor kabir azabı zaten dediğim gibi amelin iyiyse iyi yerde olursun kıyamet kopup herkesle yuzlesecegimiz vakit ama eğer amelin kötü ise hep darda olacaksın 🤲
gygo Muhammet bir video gördüm bende kıyamrt gününe kadar uyuyacakmkşız hatta kıyamet gününde beni uykumdan kim uyandırdı diye bir ayet varmış sanırım yanlış bir şey söylemek istemiyorum videoyu bulursam eklerim
Muhammet gygo evet Kur’an’ın çoğu ayetinde geçer ama anlatilar ürkütüyor aslında kuran okuyabilsek tüm gerçeklik orda ♥️
Muhammet anonimli ben onları tamamen kurgu oldguna inaniyorum ölümün yüzü okadar sogukki hemen unutuluyorsun saatlerce kimsenin başımda kalacaginada inanmiyorum Allhim merhamet etsin girip görecez artik
ahsenyy Muhammet kuran da şöyle diyor ölecekler sonra kıyamet günü herkes mezarlarından çıkıp büyük bir alana doğru ilerlyecek hesap günü orda sorulacak
Ayseee60 Berzah alemine geçiş var canım zaten. Dünyayla iletisim bitiyor ama yeni bir aleme geçiyoruz. 4 döneme ayrılır yaşam. Anne rahmi Dünya Berzah alemi Cennet, cehennem Son durak ahiret
kupakizi_ Muhammet sakin ol bence kötü bir şey söylemedim. Bu kadar kin duyma madem mezarı düşünüyorsun. Mantık ve din yönünde bakınca ölünce bedenle kesinlikle işin kalmaz bunu dinle az da olsa ilgili olan herkes bilir.