O zaman siz yer6film sayfasına bakmayın
O sayfanın sahibi kendini 1 günlüğüne mezara koydurdu içeri kamera felan yerleştirdiler etrafında ambulans kepçe felan bekledi saatlerce içeride kaldı nasıl Bi duygu anlamak için
Telsizle iletişime geçiyordu dışarıdakilerle
Onu görünce kapalı alan fobim oluşmuştu
Ve evet ölen kişi mezar tahtasına kafasını çarpana kadar onun için ağlayan kişilerin arasında gezermiş ben ölmedim burdayım dermiş
En son herkes Dağılınca nereye gidiyorsunuz diye kalkmaya çalışır o sırada kafasını vururmuş anlarmış ki ölen o
O sırada sorgu melekleri gelirmiş zaten
O yüzden derler ki biri ölünce hemen mezarın başından ayrılmayın biraz bekleyin ki korkmasın
Ben bunu duyduğumda kimim öldüyse mezarında 2 3 saat beklemişimdir tek başıma da olsa
Hatta eşime derim ki bak ben ölünce akşama kadar kal olur mu korkarım ben
Eşim de şey der Allah korusun ama öyle bişey olursa hiç ayrılmam ordan merak etme
Böyle düşününce de içim titriyor işte🥺
Geçen Bi video gördüm amcanın biri ölen eşinin mezarından hiç ayrılmıyormuş
Eşi demans olduktan sonra hep dermiş ki beni yalnız bırakma korkuyorum ölsem bile gitme
Adam da mezarın orda yatıp kalkıyor eşim korkar ben yoksam diyor, çok etkilenmiştim onu görünce