Mihrimahveannesi mrtsh11 ay bende influenza oldum bebeğime geçer diye korkuyorum 2 aylık. Öksürüyor kusuyor gözleri sulu sulu galiba yavaştan geliyorlar uyuyor sürekli. Sizin bebeğiniz nasıl oldu
mrtsh11 Mihrimahveannesi aynı benim ki gibi olmuş,iki gün antibiyotik verdik ishal yapınca bıraktık şuan iyiyiz sadece burun akıntısı tıkanıklık var bol bol yıkıyoruz burnu
kubrakubraaa mrtsh11 sizin yerinizde olsam evde serum tedavisine devam ederdim, aciller çok kötü, bebek daha kötü hasta olabilir
Mihrimahveannesi mrtsh11 bize direk yatış diyorlar ilaç veremezlermiş öyle söylüyorlar şaşırdım ya havalar da soğuk yıkayamıyorum yıkadım bide ondan da oldu heralde