mrtsh11 Bebeğim 2 ay 2 haftalık,burun akıntısı,tıkanıklık,hafif öksürük,ve hapşırma halsizlik var,serum ile burnunu temizliyorum ama bir süre sonra hemen tekrar tıkanıyor,ateşi cıkmadı hiç,acile götürsem mi?ne yaparlar tecrübe edinen var mı?ne yapmalıyım
deniz255 mrtsh11 yarın polikinliğe götürün. Öksürük var ise ciğere inmiş olabilir. Acil doktorları çok anlayamıyorlar. En azından bizim buradakiler öyle. Polikinlikte doktor görse daha iyi olur. Çok küçük çünkü doktor görmeli
Karanirem mrtsh11 tabikide acile götürün arkadaşımda bu şikayetle gitti 2 aylık rsv olmuşlar 10 gündür yatıyor
Karanirem mrtsh11 şuan sadece burnundan nefes aldığını biliyosunuzdur umarım gögsünde nefes alırken çökme varsa ki vardır oksijeni düşüktür şuan muhakkak götürün direk acile
kubrakubraaa mrtsh11 sizin yerinizde olsam evde serum tedavisine devam ederdim, aciller çok kötü, bebek daha kötü hasta olabilir
mrtsh11 deniz255 ay gittik ama acile hiç ilgilenmediler sırtına bile dinlemediler yani antibiyotik yazdı yolladı
Mammamiaa_ mrtsh11 ne antibiyotiği! Şaka yapıyor olmalılar. Eğer durumu çok kötü değilse sabahı bekleyin. Serum fizyolojiği buhar olarak verin bari.
deniz255 mrtsh11 o yüzden demiştim polikinliğe gidin diye. Bizim burada da çok deneyimli olan acil personelleri yok maalesef
mrtsh11 Mammamiaa_ bende vermedim zatem durumu şuan iyi eğer kötüye giderse değerlendiricem,bakmadılar bile yani hiçbişeyine
Mammamiaa_ mrtsh11 iki aylık bebeğin üstüne düşmeliler nasıl böyle yaparlar ki. Kızımda iki aylıkken 1 hafta yattı. Akşam polisliğinde ki doktor dedi ki yatış vercem durumu kötü olursa hemen ciğere iner dedi eve geldik iki saat sonra dediği gibi oldu. Acilde de durumu anlatınca nöbetçi çocuk doktoru geldi yatışı onayladı kaldık.
Karanirem mrtsh11 ya eminim baska bi problem olduguna 2 aylık bebege nasıl sadece antibiyotik verip yolluyo gerçekten mallar yani istanbuldamısınız
mrtsh11 Karanirem yok değilim. Ama influenza olmuşum ben büyük ihtimalle bebeğimde öyle o yüzden verdiler
Mihrimahveannesi mrtsh11 ay bende influenza oldum bebeğime geçer diye korkuyorum 2 aylık. Öksürüyor kusuyor gözleri sulu sulu galiba yavaştan geliyorlar uyuyor sürekli. Sizin bebeğiniz nasıl oldu