yeni_anne__ deniz255 benim ki keşke yese de ben yapsam ne yapsam çöpe gidiyor hevesle yesin dıye yapıyorum ama maalesef kesinliklee katılıyorum akıl işi degill annelik 😂🥰
yeni_anne__ esmaberil kızzzz biz bir ayda Allah varr 1 hafta rahatsak geri kalan 3 hafta aynı sorunlu bu çocuklara her ay güncelleme geliyor anlıycan bitmiyor 😂
yeni_anne__ esmaberil imkanı olan baba olsun denilmiş😂 hayırr sadece kadın olmak onca sorumluluk yetmiyor gıbı birde üstüne sıfırdan insan büyütüyoruz Allah gerçekten bizz kadınlara güç kuvet versin
goncaa42 esmaberil kesinlikle dün gece 3 de uyandı 7 kadar uyumadı birlikte ağladık ikiz olunca çok zormuş üçümüz birlikte ağladık Rabbim olmayan herkese versin ama bazen çok erken davranmışım gibi geliyor böyle olunca
esmaberil goncaa42 evet bazen bende düşünüyorum ama bazende iyi ki diyorum Allah sizede yardım etsin psikolojik olarak sağlam kalmak çok önemli