esmaberil Bebeğim 4 aylık geceleri hep ağlama krizlerine giriyor ve uyumuyor geç dalıyor uykuya 3 aylıkkende böyleydi sizce neden olabilir
yeni_anne__ esmaberil tabıkı gelişim atağı malesef çok zor Allah yardımcın olsunn karnı Tok olsun duşunun aldırıp rahat uyumasını sagla canım
goncaa42 esmaberil bizde 3 gün önce 4 aya girdik girmez olaydık şimdiden mafvoldum susmuyor uykuya dalması saatlerimi alıyor kendime zaman ayıramıyorum yiyemediğim için sütüm olmuyor çok berbat bir atak
esmaberil deniz255 çok zor her gece hatta gündüzleri bile ağlıyor kucakta duruyo bazen kucakta bile durmuyor ağrısı sızısı mı var canı mı acıyor anlamıyorum yani gittiğim yerlerde de beni çok geriyolar herkes bir fikirde bulunuyor
esmaberil yeni_anne__ genelde zaten altına bakarım karnını doyurur gazını çıkarırım ama ona rağmen ağlıyor sızlanıyor haliyle aklıma değişik şeyler geliyor canı mı acıyo ağrısı mı var diye
Papatya5801 yeni_anne__ 4 -8 ay arası çok zordu özellikle 4 .ay atağı aşırı zor . Hiçbirseyi düşünmeyin neden diye sadece zamana bırakın yoksa çok yıpratıcı olur
deniz255 yeni_anne__ ahahahahhaha benim 4 yaş ve 5 aylık 2 tane var. Bu aralar aşırı sınanıyorum. Albay yarbay her şeyi olmuşum😂😂😂😂😂😂😂
yeni_anne__ Papatya5801 kesinliklee öyle bir şekilde geçiyor ama benn kızım cok iştahsız bebek yemek yemeden akşama kadar verme gıkı çıkmaz 2 kaşık kesın dıye uğraşıyorum yemeyen çocuk eziyet yemın ederim
yeni_anne__ esmaberil canim sana şöyle soyliyimmm ilerisi daha zorr benjm 11 aylık ben o aylara şükrediyorum geriye baktıkça sürekli huysuz huzursuz sıkılıyor uyku yeme içme yok
yeni_anne__ deniz255 bende son 1 aydır açlık grevine başladı her halde haberım yok zar zor iki kaşık yemek yesin diye gözünün içine bakıyorum yemeyen çocuk büyük eziyet
deniz255 yeni_anne__ benimkiler de yiyo yani. Yiyen çocuk da sürekli yemek istiyor yemek de yetiştirmiyoruz sürekli mutfak o da ayrı bi dert ay nebileyim iff analık başlı başına bi dert 🥹😂😂
esmaberil goncaa42 insan başkalarından duyunca biraz rahatlıyor çünkü bu sefer şey diyorsun acaba hasta mı bir yeri mi incindi çünkü ağlayışları öyle feryat figanki sanki biri bir şey yapmış gibi
esmaberil deniz255 buna rağmende amann ne yapıyorsun ki sanki gün boyu evdesin ne varda yorulcan oluyor ama kimse kimseyi anlayamaz ev işi çok nankör zaten
yeni_anne__ deniz255 benim ki keşke yese de ben yapsam ne yapsam çöpe gidiyor hevesle yesin dıye yapıyorum ama maalesef kesinliklee katılıyorum akıl işi degill annelik 😂🥰
goncaa42 esmaberil kesinlikle dün gece 3 de uyandı 7 kadar uyumadı birlikte ağladık ikiz olunca çok zormuş üçümüz birlikte ağladık Rabbim olmayan herkese versin ama bazen çok erken davranmışım gibi geliyor böyle olunca
yeni_anne__ esmaberil kızzzz biz bir ayda Allah varr 1 hafta rahatsak geri kalan 3 hafta aynı sorunlu bu çocuklara her ay güncelleme geliyor anlıycan bitmiyor 😂