gulsimacansu58 Aysun2112 bende Kayseri Acıbadem de yaptırdım kızım şimdi 10 buçuk aylık sağlıkla kucağına al inşallah ilk aylar çok önemli benim düşük riskim olmuştu
Aysun2112 gulsimacansu58 maşallah Allah bağışlasın. Benim de kızım iki yaşına girdi yeni. İkincisi de kimyasal oldu bu da üçüncü transfer
elifozkan Aysun2112 beta hcg değeri ikiz gebelik mi tek gebelik mi hakkında herhangi bir bilgi vermez. Benim ilk gebeliğim ikizdi ve adet günü geçince kan vermiştim beta hcg 21 çıkmıstı doktor cok düşük demisti
Aysun2112 gulsimacansu58 benim de ilk transfer tek ti kızım doğdu çok şükür bu üçüncü transferim. İkincisi de kimyasal olmuştu
yagmurum12 Aysun2112 değil sanırım.. Benim 11 günde 382 çıkmıştı.. İkiz olanlar genelde 700 ila 800 lerde çıkıyor galiba
kpd Aysun2112 anladım ama öyle bakmamak lazım bizim de öyleydi benim dr da koyalım dedi ya tutarsa ihtimaline karşı 1 tane koydurdum hem de üçüncü denemeydi
twinmom5450 Aysun2112 ikiz bebeklerim var çift transfer oömultum ilk değerim 5685 2 gün sonra 100000 di değerimiz gayet tel gibi duruyor bu arada ikiz sadece bu değerle anlaşılmaz düşük çıkıp tabiki ikizde olabilir ama şuan normal gibi