hepyerdeyizz balkizlar Tepkili yazmam nirmal Degilmi Bir can yani bu o kadar kolay Yüzüne karşı denilmez ki Anne olarak iyi anlarsınız
balkizlar hepyerdeyizz evet ama doktorlar öyle maalesef dan diye söylüyorlar… ben hamileyken başka birne yanımda adam pat diye bu çocuğu almamız lazım şöyle bir durum var dedi ben kaç gün kendime gelemedim o aileyi düşünemiyorum
hepyerdeyizz namkoll Başka bulgu yoksa merak etmeyin . Araştırıp başka bir doktora gittiğimde bir sorun olması için kalprezorun varmı diye bakıyoruz Oncleikle demişti .
namkoll hepyerdeyizz herhangi başka bir durum yok Herşey yolunda şimdilik. Çok doktor görüşü aldım bu konuda bende ama Fetal yaptırmak istemedim sonradan. Herşeyin hayırlısı benimde içim ferah Allah ın izni ile birşey olmaz
goktugunannesi5 polatrabiaa Atın fotoğrafı bakalım ense kalınlığı burun kökü avuç içi ayak parmakları bunlara bakılmış mıydı
amantanrimdidim polatrabiaa benim kızımada demişlerdi genetik test yaptırdık temiz çıktı çok şükür elinde simian çizgisi var mı?
Eylulzeynep8 hepyerdeyizz kimse direk aldır demez bebeğimde bir sürü sorun vardi hiçbir doktor aldır demedi sadece kesinleşmesi için amniyosentez istiyorlar orda birsey cikarsa aldir derler anca insanlari yaniltmayin sizin çocuğunuz da birsey çıkmadı diye herkeste olacak diye birsey yok
hepyerdeyizz Eylulzeynep8 sakamisin? Çocuğum hakkında neden yalan söyleyeyim . Tek bulguyla Bişey çıkmaz anca Abartma . insanları da yaniltmiyorum ben yaşadığımı ve Gördüğümü söylüyorum . Hersyeede durup dahil olmayin Heleki yalancilikla itham edecekseniz o kişi ben değilim kimse çocuğu hakkında yalan konuşmaz . İyi günler
Eylulzeynep8 hepyerdeyizz Yorumunuzda hatta direk aldır demişler yazmışsınız bende diyorum ki ortada kesin birsey yoksa veya cok büyük bir anomali oksa sırf böbrek de parlaklık ve ense kalınlığı icin hiçbir doktor bebegi almaz yasal da degil . Size denilen amniyosentez yani sıvı aldırmayı demis abartan sizsiniz. Öyle kolay mi bir cana kıymak heyet toplanır onlarca doktor bakar yine de genetik testi yapıp sonra aileye aldır teklifini sunar
Eylulzeynep8 hepyerdeyizz bunlari öyle yorumunuza cevap olsun diye yazmadım hamilelikte hep sizin gibi yorumlar gördüm insanlar hep öyle konustu ama bebegim hasta dogdu yani doktorlar dogru soyledi ve ben bu yorumlara inandığım icin cok büyük hayal kırıklığı yaşadım .
rukiyer polatrabiaa merhaba. 26 günlük down bebeğim var. Ensesinde fazladan et var ense kalın yani, ayak baş parmak ayrıklığı, burun kökü zayıflığı, göz çekikliği, serçe parmak içe dönük. Bizdeki belirtiler bunlar. İnşallah sizde bir şey yoktur.
hepyerdeyizz Eylulzeynep8 😂😂hayır ya sakasin gercekten . Sıvı falan demedi aldır dedi aldırmadan başına bela olur sıvı alırsak muhtemel. Olur dedi
hepyerdeyizz Eylulzeynep8 Sizin durumunuz 10 da 2 lik durum illa yaşamadık yoktur dedik diye olmayacak diye bişey yok . Hem hersekilde evlat sonuçta bir sorun olduğuna inansaydiniz napicaktiniz ? Daha bilinçli hazır olurdunuz En fazla onun dışında Ya yasamiyo olurdu . Hamileyken yanasilan şeyler Normale göre çok ağır geçiyor Çok derinden Yaşadım ben bu durumu Günlerim saatlerim zehir oldu . Erkenden sancılarım başladı Ama tek bulguyla Hiçbisey olmayacagink öğrendik daha sonrasında araştırıp bir doktor bulduğumuzda . Yaşadığım o acı dolu günler yanıma kâr ceza kaldı . Hiçbir hamileliğin bunu yaşayıp tramwa kalmasını istemem o yuzdnede tek bulgu kesinlik olmadan büyük konuşuyorsa insanlar görünce ihtimal var diyorum . 50 50 iki ihtimal var sonuçta .
queen352 hepyerdeyizz Ayyy o nasıl doktormuş öyle çok üzüldüm sizin için :( bende aynı şeyleri yaşadım çünkü ense kalınlığı + kalpte parlaklık vs doktorum hep olumlu konuştu amniyosentez istedi zaten başkada elden bişey gelmiyordu sonuçta dediği gibi normal çıktı doktorun yönlendirmesi gerçekten önemli 🥹
hepyerdeyizz queen352 Evet gerceketn önemli Sonra bı kaç doktor daha sorunlu dedi Test yapalım dediler İlk diyen Pis doktor dışında . Risk var ama Kesin diyemeyiz testtede risk olabilir küçük ihtimalde olsa dediler ben istemedim testi . Biraz zaman geçince Başka iyi doktor bulduk Herşey normal 14 . Haftadan sonra ense kalınlığı bişey ifade etmiyor tek başına Yapısal da olabilir Başka hiçbir sorun yok bebeğinde dedi Şükür ettim . 🥹♥️
polatrabiaa evet test yaptırdık 3 hafta önce 2 ay sonra çökse dediler bekliyoruz bir elinde smian çizgisi var gözler çekik burun basık kulağı küçük ayağı normal gebelikte ense kalınlığı vardı sadece başka bi bulgu yoktu kalınlığı da 4.80 di
supbeges polatrabiaa Aynı belirtiler bizde de var ense kalınlığı normal sadece 2 ayı geçti çıkmaıd daha sonucumuz
queen352 polatrabiaa benim kızımında ense kalınlığı 5mmdi. O zaman tüm testleri yaptırdık bir problem çıkmamıştı umarım sizinde çıkmaz💐