ulanhayat benimki şu an 4.5 yaşında ve okula gidiyor… 2 yaştan sonra yavaş yavaş alıştırmaya başladım ben de .. 2.5 tan sonra daha iyi oturdu diyebilirim… mesela yemek yaparken onla hiç oynamadım her seferinde kızım ben yemek yapıyorum sonra oynıycaz dedim..yazarken aklıma geldi ilk olarak yazın suya koyarak kinetik kum vs ile tek oynamasını sağladım.. bazen ben şu işi yapıyorum sen şunu oyna sonra birlikte oynıycaz dedim… her çocuk farklı oluyor benimki de çok kendi kendine oynayacak bir çocuk değildi ama zamanla oluyor yine aklınıza takılan bir şey olursa yazın