Ben bugün en ruhsal olarak bitik günümdeyim… 3 yaşına kadar sıfır destekle büyüttüm büyütmeyede devam ediyorum ama kızım 7 24 oyun istiyor benimle cevremde kendi kendine oyun kuranlar bebeklerde var arkadaşlarımın ama ben artik ruhsal olarak berbat durumdayim esim calisiyor evde olunca destek ama ben butun gün bebegimleyim oyunu birakinca aglama krizleri küsmeleri vicdan azabi cekmem surekli oyun oynamam mumkun deg ev isleri yemek isleri kendimde beynimde oyun oynamak istemiyor artık nolur tek degilsin diyin aglamaktan helak oldum yetememek 1 saat diyasiya oynuyoruz kendime ona veriyorum ama sonra anne is yapicak den oyna yanindayim diyorum küsüyor agliyor tranva yaratmak bu dimi çözüm Allahim çözüm simdi yine ayni dongudeyiz