susamtanem_ önce etleri tencerede bir kaşık Tereyağı ile kavurun biraz su ekleyin üzerine çok değil eti göre değişir yani suda yüzmesin ama kuru da olmasın sonra 5 dakika yüksek ateşte kavurun, sonra kapağını kapatıp in kısık ocağa alın orada 2 saat en az pişsin. Yavaş yavaş pişsin ara ara bakın suyu bittiyse az az su verin Pişik yağını saldıktan sonra tuz baharat ekleyip 5 10 dk daha kavurun