asoaseasi direkt hipp verdim. Çünkü 2 aylıkken smadan aptamile geçerken kademeli denemiştim yine ishal olmuştu hemde uzun süre. Aptamili kesmiştim. Smadan devam etmiştim. bugün tekrar sma kullanmak istemedim 1 ölçekte olsa, ishal veya kabız olacaksa oluyor çünkü her türlü mama değişiminde.