goldengate durum abarttığınız kadar vahim değil. Doğduğundan beri ben de kullanıyorum şuan 6 aylık. İçindeki bir maddenin kusma/mide bulantısı yapabileceği yönünde bilgi verildi, yani şuana kadar bu rahatsızlığı yaşayan bebek yok fakat önlem amaçlı toplanıyor. Yani kalıcı bir duruma yol açmadı çok şükür. Sadece mide bulantısından dolayı kusma veya huzursuzluk olabilir. Kaldı ki 2014te aptamil, 2021 de hipp de toplama yapmıştı.