koparal alyammm04 bizde ateş yapmamıştı sadece biraz huzursuzluğu olmuştu. Ebe ateşi 38 i görmeden calpol vermeyin dediği için biz hiç şurup vermeden geçirmiştik o dönemi
sedoo11 Ayy biz de yarın gideceğiz bu aşılar başlamadan sızısı aldı beni..Umarım benim bebişim de kolay atlatır 😑🥺
arenefe19 merhaba hanımlar bizde yarın 2. ay aşımız olucak ateş yâda huzursuzluk kaç saat sonra başlıyor çünkü aynı gün kalça ultrason randevumuz var