alyammm04 Kızlar bugün bebeğim 2.ay aşısı oldu ne zaman etkisini gösterir ateşi felan kaç saat sonra belli eder calpol versem mı yada ateşi çıkınca mı versem
nnoktaa alyammm04 18. Ay aşısına kadar hiçbir aşıda ateş ve huzursuzluk durumu yaşamamıştık. Sadece takip edin ateşi yoksa calpol vermeyin.
middlemistt alyammm04 biz bir sorun yaşamadık doktorumuz aşıdan sonra eve gidince calpol verin demişti ağrısı olursa rahatlasın sıkıntı yapmasın diye
DreamTheater alyammm04 bizde bugün olduk. Bende çok tedirginim şuan uyku hali var ama inşallah ilerleyen saatlerde ateşi çıkmaz
minikkmucizem_ DreamTheater bugün olduk huzursuzluk yok uyku hali var özellikle berem aşısı koluna yatırmıyoruz yarım kundak ile yatırdım ateş huzursuzluk olursa 2 cc calpol dedi oda 37.5 geçerse kol altı ölçümde
alyammm04 DreamTheater bizde de durum şu an öyle uyku hali inşallah ilerleyen zamanda ateş yapmaz daha şurup vermedim
DreamTheater minikkmucizem_ evet evet aynı şekilde bizimde inşallah çabuk ve kolay atlatırlar valla çok tedirgin olarak yaptırdım
DreamTheater alyammm04 ben vücudu biraz savaşsın istiyorum o nedenle 37.5 üstü olmadığı sürece şurup vermeyeceğim
alyammm04 DreamTheater bende o yüzden vermek istemiyorum canım büyüklere kalsan gitmeden ver dıyorlar artık hepsine verdım dedim
diablanco Bizde 2. Ay ve 2. Doz olan 4. Ay aşıları bence en zor olanlarıydı bizde felaket bir bağırsak hassasiyeti yaptı ağlama krizleri yaşadık ama ateşi çıkmadı bi şekilde atlatılıyor umarım sizde aynı problem olmaz ateş yükselirse ver bence doktor bize o şekilde söylemişti
DreamTheater alyammm04 doktor bana özellikle verme dedi sonuç olarak bu aşılar bağışıklığı güçlensin diye yapılıyor ateşte bu nedenle çıkıyor neden direk ilaçla bunu baskılıyorlar ben pek anlam veremiyorum
minikkmucizem_ Nasıl giydirdiniz ben zıbın 1 kat kıyafet var ( altında külotlu çorap ile patiğide var ama gazlı bir bebek , ince battaniyeye kundak yaptım kalın battaniyesini üstüne örtüp örtmemekte kararsızım evimiz 19-20 derece
DreamTheater minikkmucizem_ ince zıbın üstüne normal üst ve altına normal bir tek kat pijama. Çorap giydirdim uyurken üstünü örterim sadece. Evim 23-24 derece arası
yagizsmom alyammm04 biz tüm aşıları zor atlattık yine de ateşim çıkmadıkça ilaç vermiyordum yaklaşık 3-4 saat sonra ateşi çıkmaya başlamıştı
meliketekinn alyammm04 altıncı ay aşınsında 18 saat sonra 38.5 i gördüm onun dışında hiç bir aşıdan Bi problem olmadı tabi bu ateşte aşıdan mı başka şeyden mi onu da bilmiyorum
pudu Ateşi yükselmezse ilaç vermeyin bebekte vücut sıcaklığının aniden düşmesine sebep oluyormuş çok tehlikeliymiş tecrübeli annelerden duydum doktorun tavsiyesi daha önemli tabiki bizşmde 2 gün sonra 2. Ay aşısı ateşi yükselmezse ilaç vermeyi düşünmüyorum