Kızlar oğlum 4 ay 8 günlük 2 aylık aşılarında olan verem aşısı sonrası kolunda iz oluşmamış. Ben dispanserine tüberküloz testi yaptıktan sonra testin sonucuna göre tekrardan aşı yapılabilir dedi bu daha önce başına gelen var mı neden böyle bir şey olabilir Allah korusun düşünmek istemiyorum ama neden böyle bir şey olmuş olabilir