anneoldum1212 yok onu biliyorum mamaya ek veriyor musun kısmını anlamamıştım 😊 gerçekten stres en büyük etken. Ben artık ne yapayım benim de sütüm böyle diye kabullendim, saldım kendimi. Çünkü süt olsun diye bitki çayları, takviyeler, çift yumurta, kuruyemiş filan derken bebeğimde alerjiye ve gaza neden olmuşum. Akışına bırakmak en iyisi. Sırf mamayla büyüyen yeğenim var. Maşallah ne bedensel ne zihinsel bir sorunu yok. Zehir vermiyoruz sonuçta. Ama doktorlar ebeler sanki zehir veriyormuşum gibi mama verme diyip durdular. Size tavsiyem annelik hislerinize güvenin ve kendinizi suçlamayı bırakın. Her şey olacağına varır. Siz iyi bir annesiniz 💙 canınızı sıkmayın 🙏 her şey yoluna girecek daha kolay olacak çok az bir zaman sonra 👍