ndndmc biz 1 aylık olduğundan beri bebeğim mama kullanıyoruz. Kolik bir bebekti ayrıca reflüsü vardı. Kilo kaybı olmadığı için özel mamalara geçmedik. 1. Ayda SMA kullandık gaz yaptı Aptamil aldım bebeğime krize girecek kadar gaz yaptı. En iyisi Hİpp combiotic olan serisi harika evet sonuçta mamalar az da olsa gaz yapıyor ama en aza indirdi bu mama oğlum 5 aylık hala hipp kullanıyoruz .