busenurunuz Busraya isal oldu hastamı mamamı yaramadı anlayamıyorum şuan çocugun düzeni tekrar bozuldu napcamı şaşırdım hipp deneyeceğim birde bunu bize yaşatanları Allah a havale ediyorum
ndndmc Kızlar tekrardan merhaba bebeğim 3 aylık bugün hipp organik combiotic aldım ve 2 kere verdim 60 ve 90 cc smadan sonra ıkınan kızım ıkınmadı gazını çıkarıp yatırdım şu an gözlemliyorum ve gayet güzel içti .
ndndmc minikaslancik bende çok üzüldüm şaşırdım seri numarası farklı benimkinin ama bu şüphe varken bir daha asla Sma vermem
egegayk Arkadaşlar mama değişikliği yapınca hemen direk yeni mamayı verip eskisini bırakmayın bebekte ishal ve kabızlık yapar bu yüzden önce eski mama sonra yeni mama sonraki adım karıştır ve tamamen yeni mama iyice araştırın size
sueda35 ndndmc Aptamil Prosyneo kullanıyoruz oğlum için, sindirilmesi daha kolay daha az gaz yapan bir mama olarak geçiyor memnunum bir ara Aptamil Pronutra olanı almıştık yanlışlıkla o çok gaz yapmıştı mesela bu bebeğime iyi geliyor
mervembulut sueda35 bizde bugün başladık prosneyoya memnun musunuz uzun zaman sonra ilk defa mama değişikliği yapmak zorunda kaldık
sueda35 mervembulut Memnunum bebeğim 5 aylık doğduğundan beri bunu kullanıyoruz herhangi bir sorun yaşamadık siz de yaşamazsınız umarım
mssfln ndndmc ben hipp kullanıyorum çok ta memnunum organik amblemli bir mama yüzde yüZ organik kendim ziraat mühendisiyim ondan organik amblemi bu kadar kolay verilmez
annebebek3 hellow memnumusunuz peki rengi diğer mamalara göre daha sarı direk suyun dibine batıyor bende bir kutu aldım ama emin olamadım versem mi vermesem mi