biricigiminannesi26 Ne zamandır başladınız ve kaç aylıkken başladınız bence tuvalet konusu her çocukta farklılık gösteriyor kimi gerçekten tutamıyor kimi de kaçırırsam ne olur diye merakından bilerek yapıyor gibi geliyor 😂 ben ona merdivenli lazımlık aldım bizim kullandığımız tuvalete konuyor başlığı vs ayrı tabi, merdivenden kendi kendine çıkıp oturmak ona eğlenceli geldi aa başardın bravo şimdi çişini kakanı yapabilirsin artık büyüdün ve sende bizim gibi buraya yapabilirsin destekleyici cümleler kullandım 1 hafta belki kaçırmaları yoğundu sonra azaldı ama sanırım ben gerçekten hazır olduğu dönemde başladım o yüzden alışması kolay oldu erken olsun diye hiç zorlamadım