Herkese merhaba arkadaşlar aylar sonra ilk kez post atıyorum umarım hepiniz iyisinizdir 🙏🏻 Oğlum bu ayın sonunda tam 3 yaşına giriyor çok şükür tuvalet eğitimini de sorunsuz şekilde hallettik en korktuğum şeydi ve korktuğum gibi olmadı . Ama benim çok daha başka sorunlarım var oğlum aşırı hareketli meraklı istediği şeyi çok direten bir çocuk ve beni de en çok bunlar yıpratıyor . Odasını neredeyse 15 aydan sonra ayırdım güzel ilerliyorduk tabiki geceleri kalkıyordu gidip uyutuyordum geri uyuyordu ama son 3 4 aydır sadece bizim yanımızda uyumak istiyor ve inanılmaz derecede geceleri ağlıyor ne kadar uykusuz olursa olsun geceleri defalarca kez uyanıyor vicdan yapıp yanımda uyuttum fakat eşim vardiyalı çalışıyor ve sabahın 5 inde kalkıyor bazen sabah 7 de geliyor haliyle oğlumun da uykusu hep bozuluyordu gece biz hareket edince uyanıyor o hareket edince biz uyanıyorduk 3 kişi sığamıyorduk ve artık kararlı olman lazım tekrar yatağına alıştır deyip geceleri gelse de yatağına götürüyorum çok ağlıyor ve uykuya geri dönmüyor böyle olunca da haliyle sabahı sabah ediyoruz uykusuz kalıyoruz düzenimiz çok kötü durumda gün içinde zaten zorlayan bir çocuk yemek yemesi zordur oyun oynatması zordur akranlarıyla anlaşamıyor paylaşmıyor sürekli ben ben ben davranışları var bir de geceleri de böyle uyku sorunu yaşayınca iyice çöktüm sürekli ağlayan biri olmaya başladım ve evladıma uykusuzluk yorgunluk çaresizliğin getirdiği duygularla bağırıp kızmaya başladım . Böyle durumlar yaşayan var mı varsa çözdünüz mü öneriniz var mı konuşmak istiyorum :/ uzun oldu kusura bakmayın daha kısa tutmaya çalıştım bayağı doluyum 😂😂