ummukerem
Aptamil de Türkiye’ye daha az maliyetli mama yapıyor bize layık gördükleri hep aşağı zaten..
sitesinde LGBT destekclıgı yaptı sonra tepki gördü kaldırdı. Her mamaya göre sodyumu yüksektir şeker oranı yüksektir bebeği şişirir sodyum ,anne kilo aldı sanar. ( tabiiki içine koydugu sodyumda denetleniyor oranı var ama en yüksekten koyuyor )
Velhasıl aptamile de asla güvenmem