mommysangels aldığınız yere iade etmek istediğinizi söyleyin belki heri alırlar. Bu skandal sonrasında ben olmasa bile asla kullanmak istemem. Aptamili araştırabilirsin doktorlar öneriyordu riske atmaya gelmez evet mamalar çok pahalı ama evlatlarımızın canı da bu kadar ucuz olmamalı. Gerçekten çok üzücü