yisur ilk başta aptamil pronutra kullanıyordum gaz problemi yaşadık ve bir eczaneye gidip gazı oluyor dediğimizde direkt aptamil mi kullanıyorsunuz demişti ondan sonra bırakıp Sma comforta geçtik. Gazını kendi çıkarmaya başladı ama 3-4 günde bir kaka yapıyordu ve zaten haberlerden sonra direkt bıraktım. Hipp aldım üç gündür içiyor ve her gün kakasını da yapmaya başladı. Şuan için bize en iyi gelen hipp oldu ☺️