aslananne27
Hipp te alman kökenli İsviçre malı mama
Aptamil Fransız
Yani ne üstünlüğü var memleketin mamada anlamadım. Siz onu kullanıyorsunuz diye tüm diğer mamaları gömmüşsünüz ama iyi araştırmamış aptamil den tatil ücret karşılık alan Dr unuza yüzde yüz güvenmişsiniz
Aptamil mama pazarında en çok reklam basan Dr ları tabiri caizse iyi gören bir mama.. şeker oranı yüksek sodyumda en yüksekten var içinde bebekler tadını şekerden seviyor , kiloyuda sodyum şişirdiği için alıyor . Velhasıl siz begenmıs kullanmışsınız ama hipp ve diğer markaları kullananları sırf aptamil senelerin markası diye eleştiremezsiniz