snidam bal_arisi_tombik canim az önce bir posta gördüm ama şuan bulamıyorum konu ile ilgili çok fazla post açılmış ama optipro olduğuna eminim
busra969 belladonna_ arkadaş paylaşmış bu listede benim mamanın seri numarası var şükür yedek aldığım içirmediğim mamaydı
gokkus7 belladonna_ Bebeğim 5 günlükken comfort kullandık 400 g bi kutunun yarısından biraz fazla kullanmışız bi daha da kullanmadık şu an 2 aylık acaba bi sorun yaratacak bi etki bıraktı mı comfort 400 listede var mı yok mu bi bar diyorlar bi yok
monaroza88 belladonna_ bende iki kutu var ikisinin part no aynı. SMA Comfort 3 kullanıyorum. 1 numaralı mamalarda part nonun sonu harflerle mi bitiyo
bebisannesi_ Chatgbt ye sordum kızlar bu bahsedilen toksin şiddetli kusma yapıyormuş. Eğer şiddetli kusma olmadıysa denk gelmemiş olabilirsiniz
senaurass monaroza88 comfort 2 var bende de aynı şekilde sonu numarayla bitiyor. Buradakilerin hepsi harfle bitiyor neredeyse
bebisannesi_ alerjikbebekannesi12 öyle mi onu bilmiyordum eğer öyleyse bizim önceki kullandıklarımıza denk gelmiş olabilir belki de çünkü ishal olduğu zamanlar oldu
bebisannesi_ alerjikbebekannesi12 kime neye güveneceğimizi bilmiyoruz şaşırdık kaldık cidden bu nedir böyle Allah sonumuzu hayretsin