prensesanesi01 cnuryasar 20 aylık aslında mamayı tamamen de bırakabilir riske atmamak gerekiyor devam sütüne geçiş yapabilirsiniz
leylam33 Ay ben suan okudum hıc duymadım bizde 6 ay 20 günlüğüz doğduğundan beri sma confort kullanıyoruz suan soklardayım ne yapacağız
hamcokelek33 uakbn0_0 Türkiye de opripro ve comfortların 1 numaralarını çağırmışlar 2 numara göremedim
leylam33 Birde suan baktım e bebekte trendyolda heryerde hala satışı bulunmakta benım evde açık olan var kullanıyorum suan ne yapacağım acaba bu saatte başla mama da ıcmıyor ay delırecem
busra969 hamcokelek33 bu listede stok yapmak için e bebekten aldığım optipro 1 in seri numarası da var hemen iade talebim oluşturdum şükür ki içirmemiştim tam açacaktım bu haber karşıma çıktı
snidam bal_arisi_tombik canim az önce bir posta gördüm ama şuan bulamıyorum konu ile ilgili çok fazla post açılmış ama optipro olduğuna eminim
hamcokelek33 busra969 çok haklısınız allah kurtarmış, bende de stok 2 numara var opripto bebeğim 8 aylık ama kullansam mı bilemedim
busra969 Şimdi eşimi markete yolladım hipp al diye gaz yapmıştı bizde ama aptamilde de daha geçen bakteri tesbit edilmiş hipp e geçeceğim mecbur
busra969 hamcokelek33 bilmiyorum benimki direkt aynı seri no. şunan kullandığım kutunun seri numarası sitede yok onu bitirdim sayılır 3 5 kaşık kaldı. e bebekten yedek aldığım 2 kutu da listedeki seri numara o yüzden direkt iade edeceğim ikisini
hamcokelek33 busra969 evet evet almak zorundalar zaten hiç şüpheniz olmasın. Yeni mama araştırın çok geçmiş olsun
gamzesezer Chat cgbt ye seri numaralarını arattım nestlenin kendi paylaştığı liste ile aynı değil kafam karıştı