ruzname galıba bır dakıka fln ya tuttum ya tutmadım defalarca başını kaldırdı aşı da bıle ıkı üç kışı tutuyoruz o gün tektım cıhazın yuvarlak dış kısmı bana doğru gelınce bıttı sandım çok gergındım çıktık gorevlı bıtmedıgını soyledı ama radyasyon aldı ne kadar aldığını bıkmıyorum rapor oluşmadı ya doz protokol hıc bıkmıyorum ogrenebılır mıyım hıc sanmıyorum 14 Aralık günüydü üstünden gectı teşekkür ederım sağ olun