birgunes21 acilden de çekilse rapor kısmı sonra düşüyor hemen yorumlanmıyor , çekilen kısım yorumlanır belki. Çok karışan bir durum yok gibi . Radyasyon sonrası sumak tüketimi öneriliyor ORAC değeri yüksek , onarım için faydalıymış. Çorbasına yemeğine katabilirsiniz .
Birde şöyle var hastalanmayan çocuk sayfasından gerekirse diye kaydetmiştim
Özellikle tomografi sonrası günlerde şu besinleri çocuğunuzun beslenmesine ekleyebilirsiniz:
🍇 öğütülmüş üzüm ve çekirdeği – Resveratrol kaynağı
🍅 Domates – Likopen
🥕 Karpuz, kuşburnu – Antioksidan zengini
🧄 Sarımsak – Detoksu destekler
🍏 Elma – Flavonoid içerir
🍊 Narenciye – C vitamini & hesperidin
☕️ (Yaşa uygun şekilde) Soğutulmuş yeşil çay – Kateşinler
🌿 Zencefil, nane – Anti-inflamatuvar
🧂 Safran & ashwagandha (yaşa uygun dozda, uzman önerisiyle)