Bende cumartesiden beri hastanede kalıyorum hala çekilmeleri devam ediyo doktorlar sureklı tedavi şeklini degistiriyolar oksıjen alıyordun hnfc cihazına bağladılar basınçlı oksıjen alıyor 3. Gun hala bi azalma yok sizin durum nasıl ne yapıyorlar iyileşmesi varmı kafayı yıcem artık