tugbisssdgshsh ağlamayın dua edin inanın bende neler çektim bebeğimde bi damar açık doğdu sürekli bpğuluyordu morarıp kalıyordu besleyemedim 4 ay tek kalaamdım cocupumda mosmor nefrsi kesiliyordu şükürler olsun geçti sadaka verin rabbıme dua efşn ve enufak şeyde doktora gidin .
Rabbom yarıdm etsin
Benm bebeğm korona olmuştu küçükken
Ama en kötüsü buydu mesela
Enufak beslenmede boğluyordu günde 6-7 defa henric manevrası yapıyordum