duyguozgl1 beraninanne aynen ben de böyle yapıyorum işlerimi azalttıktan ateşim azalıyor onunla geçirdiğim vakit de daha kaliteli oluyor hem
duyguozgl1 Brownintens biz de robot değiliz ki insanız işte annelik eşittir vicdan azabı zaten hep daha mükemmel olmaya çalışıyoruz ❤️
duyguozgl1 BuzluKahve o kadar değil tabiki hiçbir şey bebeğimden önemli değil günlük rutin işler benim dediğim
hemshireanne duyguozgl1 ben öyle insanlaeı çpk abartıyorlarmış gibi görüyorum be sonrası pişmanlık. Ben hep diyorum önce ben. Bebeğim oldu diye hayatımı ona adayacak değilim yani nor al yaşayıp gidicez kısmetse