Burda bazı anneler görüyorum iş yaparken bebeğime karşı vicdan azabı çekiyorum diyen hak veriyorum ama ben böyle hissetmiyorum zaten bebeğimle 7-24 beraberiz bazen oyun halısına salıyorum ben iş yapıyorum hem kafa dagıtıyorum o da kendi kendine vakit geçiyor sürünüyor, emeklemesini geliştiriyor.
Tabiki vakit geçiriyoruz beraber kitap okuyoruz oyunlar oynuyoruz ama sürekli etkinlik yapmak zaten mümkün değil, o uyuyunca da uyuyorum ben vicdan azabı çekmiyorum ben de sorun mu var 😂 kendimize çok mu yükleniyoruz acaba?