momikaa Annelik delilik derler gerçekten çok duygusal oluyoruz bazen 😂 Bende durduk yere oğlum acaba okula başlayınca dışlarlar mı, kavga eder mi, kötü şeyler yaşar da üzülür mü diye düşünüp kendimi üzüyorum 😁 Boşverin, zaten kendi yaşıtıyla oynaması çok daha iyi 🫶