momikaa oğlum hep büyük çocuklarla oynadı yazın :( şuan 29 ay 12 günlük falan. Onlarda fazlasıyla verici oluyor. Peşinde pervane oluyor. Bu sefer yaşıtlarıyla oynamak istemiyor. Çünkü bir şeyi paylaşması veya ilgi kaybı oluyor. Bu durumu sevmiyor. Anaokulunda da en küçük oğlum 🤣 biraz popüler bir çocuk, girdiği yerde dikkat çekiyor ama çok hoşuma gitmemeye başladı bu durum.
Çünkü yaşıtlarıyla aynı ortamda olduğu zaman sudan çıkmış balık gibi olacak. Yani oynamaları da çok iyi değil. Dengeyi kuramıyor. Ama yaşıtlarıyla da oynamak istemiyor napcam bilmiyorum. Yaşıtlarının elinden oyuncak alıp kaçırıyor. Okuldan sonra azaldı baya. Ama uykusu gelince kaçırma hareketini yapıyor :(