dmlmrt8 Feldspar1 zorunlu hale gelmiş diyorlar bakalım bende yaptırmak istemiyorum diyince ne dicekler zaten kış mevsimindeyiz sürekli dışarda yada toplum içinde değiliz
dmlmrt8 seros3535 öyle bir tercihim olursa imza verip red edebiliyorsam bende yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası bakalım ne dicekler
seros3535 dmlmrt8 Benimki mecburiydi oğlumda alerji çıktı çocuk doktoru kesinlikle yaptırmamamı söyledi 12. Ci ayında hastahanede kontrol altında yapılacak dedi
[silindi] dmlmrt8 bebeğim 9 aylıkken bu aşı zorunlu değildi, 1 yaşında yapılacağı için doktorum yaptırmamamızı söyledi. 1 yaşında olduğunda çok kolay atlattık
dmlmrt8 [silindi] şimdi zorunlu hale gelmiş diyorlar bakalım ne olucak , bana çok gereksiz geliyor ek doz
aysesenerr @dmlmrt8 doktorumuz yaptırmamızın daha iyi olacağını söylediği için yaptırdık biz, menenjit aşılarına da daha başlamamıştık ve iki Menenjit ve 9 ay aşısını bir arada yaptırdık biraz ateş yaptı başka sorun yaşamadık biz.
dmlmrt8 aysesenerr biz iki menenjit yaptırdık şimdi bu 9.ay aşısı var zorunlu değilse yaptırmak istemiyorum .