dmlmrt8 Merhaba anneler .. 9.ayımıza yaklaşmak üzereyiz bu aşı hakkında kararsızım normalde şimdiye kadar tüm aşılarımızı yaptırdık . Ama buna gerek varmı bilemedim sonuçta 12.ayda olucak , fikirlerinizi merak ediyorum .
dmlmrt8 Niyesordunbucevabi aaaa ben sadece salgın olan bölgelerde zorunlu diye biliyorum . Doktorumuz siz bilirsiniz demişti daha yeni menenjit aşısı oldu ağır gelir diye istemiyodum açıkçası
dmlmrt8 myavocado her hangi bir problem yaşadınız mı yoksa diğer aşılar gibi ateş huysuzluk mu sadece şuanda aynı anda 4 diş de çıkarıyoruz hepsi ağır gelir mi bilemedim
Niyesordunbucevabi dmlmrt8 bende 9.ayda aradım eğer zorunlu değilse 1 yaşta olsun iki defa canı yanmasın dedim hayır zorunlu oldu dedi hemşire
dmlmrt8 Niyesordunbucevabi bir kaç kişi imza verip yaptırmamış bakalım bende bi konuşurum olmadı . Çok teşekkür ederim 🥰🌸
dmlmrt8 aysebb 3 hafta önce menenjit aşısı oldu , suan 4 diş aynı aynı anda çıkarıyor birde bu aşı ağır gelir diye çok tereddüt ediyorum açıkcası
dmlmrt8 Semaelisa27 salgın mı var acaba bilmiyorum ki çünkü yeni zorunlu olmuş yaptırmak istemeyende imza atıp yaptırmayabiliyormus tabi daha sağlık ocağı ile konuşmadım
dmlmrt8 seros3535 öyle bir tercihim olursa imza verip red edebiliyorsam bende yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası bakalım ne dicekler
Feldspar1 Ben de sizin gibi kararsızdım. Hemşire insanların çoğu yaptırmıyor riskli bir bölgedeyse yaptırıyorlar deyince 12. Ayda yaptırdım
dmlmrt8 Feldspar1 zorunlu hale gelmiş diyorlar bakalım bende yaptırmak istemiyorum diyince ne dicekler zaten kış mevsimindeyiz sürekli dışarda yada toplum içinde değiliz