doga2535 kurbanolurum diofol kullandım ben. Ama bence doktorunuz daha iyi önerilerde bulunabilir. Bazı folik asitler bazı yaş grupları için ya da hormon dengesi için farklı içeriklere oluyor.
_YanakReisinAnnesii kurbanolurum folidoce kullanmıştım diye hatırlıyorum. Çok sık satışı yapılan folbiol gebeler için uygun doz da değilmiş bilginiz olsun.
kurbanolurum _YanakReisinAnnesii henüz hamile değilim. Düşünüyorum dedim Dr a folik asit başlayın ddi
kubra_18 kurbanolurum hamilelik öncesi ve 12 haftaya kadar folidoce kullandım sonra doktorumun tavsiyesi ile ımom kullandım .
nilaytuna Elenatal 1 ve sonrasında 2yi kullanmıştım. Emzirme dönemi için de 3ü var ama ben onu kullanmadım. En çok kullanılanlardan biri sanırım bakabilirsiniz
aslanalideniz Benim doktorum folbiol yazmıştı gebelik öncesi onu kullandım. Bir de sonrası için ocean multivitamin devam etmiştim doğuma kadar
yagizmom_ kurbanolurum gebelik öncesi folbiol gebelik oluşunca folidoce gebelik 3. Ayından sonra imom kullanmıştım 🌺
sevbur2305 kurbanolurum ben regenesis max kullandım 3-4 ay daha sonra vifolic kullandım doğuma kadar doktorum kesmedi
suheyla92 kurbanolurum doguma kadar imom omega, dogumdan sonra emzirme bitene kadar imom latte kullandim dr tavsiyesiyle
ogur__b kurbanolurum ; Merhaba Hamilelik sürecimde doktorun özellikle önerdiği Elenatal 1 tabletini kullanmıştım. 🤰🏻