Pamukhanim_ kurbanolurum hamile kalamadan önce inofolic kullanıyordum hamilelik belli olunca vifolic kullanmıştım
monica50 kurbanolurum doktor elenatal1 önermişti 12. haftaya kadar onu kullanmıştım sonra elenatal2′ye geçmiştim
Omerciginannesi Folbetake kullanıyorum doktorumun önerisiyle tabletlerin küçük olmasından dolayı yutması çok kolay o yüzden ben severek kullanıyorum öneririm
Pamukhanim_ kurbanolurum ikisinide doktorum söyledi vifolic b12 eksikliği çıkmıştı tahliller de o yüzden bununla devam edelim daha çok vitanim var dedi inofolic de hamile kalmaya yardımcı olur diye önerdi