alerjikbebekannesi12 elaerke99 ocean sodyum benzoat kanserojen var kesinlikle önermem Diğerlerini bilmiyorum newvit en yüksek demire sahip ve icerigide temiz onun haricinde bestiron wellcare kidsfer oneririm
urasisa alerjikbebekannesi12 Surup olanda var evet ama kapsül ve damlada yok bı kontrol edin isterseniz😊
mevabc alerjikbebekannesi12 bayadır aradığım sorunun cevabı bende newvit kullanıyorum ve demir içeriği yüksek olduğu için kaç damla vereceğimi bilmediğimden çekiniyordum bir iki damla veriyordum o yüzden çok teşekkür ederim ☺️
Kumsalin_Annesii alerjikbebekannesi12 ocean kullanıyoruz ve eczacı kilosu kadar damlatın dedi tablonun doğru olduğunu düşünmüyorum
alerjikbebekannesi12 mevabc rica ederim ne demek ☺️ doktorumuz paylaşmıştı bende sizlerle paylasiyim dedim
fatos_senqoz Bizde ocean kullanıyoruz ama kabızlık yaptı birde şuan burdaki yorumları görünce soğudum
elaerke99 fatos_senqoz ya benim çocuğumu çok huysuzlaştırdı gaz yaptı kabızlık yaptı neye dönsem bi haftadır çok perişanım
alerjikbebekannesi12 insevo bu tablo bebegin alması gereken doza göre hesaplanmıştır demir oranları zaten çok düşük ve ilaç değil bunlar takviye. Zaten çoğunda prosedür gereği yazar hatta 4 yaş ve üzeri der ama yinede kullanıyoruz onun gibi düşünün
nilaytuna seros3535 kabızlığın bestirondan kaynaklandığına emin misiniz? Eski tip devletin karşıladığı damlalar kabız yapabiliyor ancak en temiz içeriklilerden biri bestiron böyle bi yan etkisi yok bildiğim kadarıyla
seros3535 nilaytuna Peki neden bırakır bırakmaz o sorun kalktı ortadan onu geçtim bi kaç kişi daha aynı sorun yaşadı en son doktora sorduğumda kendisi de Ona ihtimal verdi tesadüf değil ki bu ki sadece kabızlık da değildi şikayetçi olduğum konu
mombarbie_ elaerke99 ocean bir işe yaramamıştı bizde hala demir eksikliğiyle savaşıyoruz 22 aylık olduk
eceee111 sinif07188 Ya bizde 7.5 aylığız kullanıyorum kaç aydır demir ilacını ama işe yarıyor mu yaramıyor mu vitamin eksikliği var mı anlamadım doktor hiç kan tahlili istemedi
sinif07188 eceee111 biz de 7 ay 7 haftalığız. Ocean kullanıyoruz ama çok etkili değil diyorlar. Bestiron c vitaminli daha iyi diyorlar. Kan tahlilini bizden 9 aylıkken istediler. 9 aylıkken hatırlatın isterseniz doktorunuza
alerjikbebekannesi12 Kumsalin_Annesii siz bilirsiniz Tablo doğru demir oranı çok düşük Doktor attı eczane onayladı Bu ayrıca takviye ilaç değil İlaç olanlar ve demiri yüksek olanlar kilo başı 1 damla şeklinde kullanilir
Kumsalin_Annesii elaerke99 ocean microfer öneririm yeni nesil açık renkli. Böyle olması baya işimi kolaylaştırdı ilk kızımda koyu renkliydi her yere bulaşırdı lekesi de çıkmazdı. Tavsiye ederim
alerjikbebekannesi12 tubamahir pipetle incirin demir damlalarini fuse temas etmez benim kizimdada var o siyahlık dişçi temizleniyor dedi Temizlenmesede demir eksikliği daha önemli gerçi benim için