İlk kızımla oğlumun arası 4 buçuk yaş oğlum doğduğunda iki kardeş çok güzel oldular hiç kıskançlık olmadı bende anne olarak hiç vicdan azabı duymadım yetemiyorum diye çünkü ikisini de çok güzel idare ediyordum. Sonra oğlum 2 yaşındayken 3. Çocuğuma hamile kalmışım hamileliğim çok zor geçti kızım 1. Sınıfa başlamıştı çok zorlandık oğlum la küçügun arası 2 yaş 9 ay oldu kızım kardeşini hiç kiskanmamistı ama oğlum içten içe çok kıskanıyor ona hiç kıyamıyorum o yüzden, çok küçük yaşta abi oldu hani hırçın olsa vursa bagirsa ağlasa yine böyle olmayacağım ama içine atan çok sakin bir çocuk ağlasa bile gidip saklanıp ağlar o yüzden ona çok daha ilgi gösteriyorum e küçükde zaten sürekli yapışık geziyoruz. Büyük kızım da 4. Sınıf ders yapmıyor, çok sorumsuz sürekli hadi hadi diyorum gün içerisinde kızıyorum bu sefer gece oturup onun vicdan azabını çekiyorum kendisini dışlanmış hisseder mi diye