UrbanMom mrtsh11 meme reddi yapabilir en yavaş akisli biberon bulursanız onunla deneyin. Oğlumda meme reddi oldu cunku kendini aç birakti ama meme istemedi 1 ay sut gelmeye devam etti ama kesinlikle istemedi. Şimdi ki aklım olsa yavaş akisli biberon verirdim.
mrtsh11 UrbanMom en yavaş akışlı philps olandan zor içiyor zaten ondanda baya yavaş akışlı ,birde banyodan sonra daha çok gaz sancısı oluyor,ortam sıcaklığı iyi,su sıcaklığıda,sudan cıkınca daha çok bişeyler oluyor cocuğa anlam veremiyorum
UrbanMom mrtsh11 bende iste çözümü yurtdisindan gelen gaz damlası ile çözdüm yoksa aci çekip duruyordu
bebemiz mrtsh11 relactaz. önceki damlalar bebeğime cok daha kötü gelmişti bu gaz damlasi değil emdiği sütü sindirmesene yardımcı oluyor
UrbanMom mrtsh11 bulur merak etmeyin zaman cok hızlı geçiyor ben hangi ara büyüdü diyorum simdi 2 yas sendromu var bu seferde
UrbanMom mrtsh11 yenidogan zamani geçince gerisi daha kolay oluyor güzelce uyusunlar geriye kalan bir sekilde cozuluyor