mrtsh11 bebem 2.5 yasinda dis konusuna kadar çözdüm ama yine de deneyimle geldim. Koliklikle inanılmaz uğraştım 2 yas sendromunda su an ama hic umurumda degil yeter ki bir daha o yenidogan dönemine gelmeyim. Ne uyurdu, ne beslenirdi, ne gazi biterdi. Eczaneden kullanmadığım gaz damlası kalmadı, zeytinyağı ver dediler ise yaramadı, kimyon anason filan dediler yok yani cocuk acı içinde kıvrandı bir ise yaramadı. En son görümcem almanyadan bir gaz damlası getirtmiş onu verdi bize adını hatırlamıyorum ama bi o iyi gelmişti. Çocuktan cocuga değişiyor sanirim elimde arttı baska akrabama vermiştim geriye kalanı ama onun cocugunda ise yaramamış. Bir suru masajlar filan öğrendim yok yani geçmezdi. 3 aylıkken kendi istegi ile memeyi birakti ne yaptıysam tutmadi sma mama aldim acaba benim sütüm mu yaramıyordu anlamadım ama ne zaman mamaya gecti o zaman koliklik tamamen bitti. Gerçi adam akıllı beslenmiyordum hersey olabilir.