Guel_ benim oğlum 14 ay 6 günlük hala gazlı siz yine iyisiniz . Akşam sattlerinde su içinde kalıyor , sinirleniyor , kendine zarar vermek istiyor gaz sancısından öyle bir gaz çıkartıyor ki . 🥺 alerji testi yaptırdık 1 yaşına girince alerjisi yok , kilosu boyu , beyin gelişimi gayet güzel .